התקשרו עכשיו! 073-3744975

    מהו שירות החלפת צמיג עד הבית?

    מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, מתארגנים לעבודה, מארגנים את הילדים לבתי הספר, יוצאים אל הרכב ולפתע מגלים שיש פנצ'ר בגלגל? תחושה של באסה מתפרצת לאוויר ואין ברירה אלא לתקן את הפנצ'ר, אבל אתם כל כך ממהרים והרי החיים של כולם הם מירוץ אחד גדול. על פנצ'ר עד הבית, שמעתם? אז במקום לגרור את הרכב למוסך, הכירו את צמיגי אוריה שיגיע עד אליכם ויחליפו את הצמיג בצורה המקצועית ביותר, עם חיוך ובמחיר הוגן. בלי שתשימו לב, תהיו על הכביש כבר בדרך לעניינים שלכם.

    החלפת צמיג עד הבית – חלום של כל אדם

    לא יודעת מה איתכם אבל כשאני צריכה להתעסק עם ענייני רכבים זה מבאס אותי. מזל שהיום יש פתרונות רבים לבעיות שמגיחות בזמנים הכי לא מתאימים במהלך היום. להרים טלפון לחברה ששולחת עד אליי איש מקצוע שמסדר את האוטו, זה בגדר חלום. אבל זהו לא חלום, זה בהחלט קיים ועובד טוב. בכל זאת, המלצה שלי היא כן לדעת מעט איך מחליפים צמיגים ומהם העקרונות שצריך לשים לב אליהם. ראשית יש לבדוק שבאמת יש פנצ'ר והתקלה היא לא פשוטה יותר וניתנת לתיקון. הבדיקה נעשית כאשר מניחים את הצמיג בתוך אמבט מים עם סבון ורק אם אנו צופים בבועות בתוך האמבט ניתן להסיק שיש פנצ'ר. רק לאחר בדיקה כזו ובהנחה שלא ניתן לתקן את הפנצ'ר, יש להחליף לגלגל חדש. גלגלים חדשים הם עסק לא זול אך גם כאן יש טווחי מחיר שמשתנים כתלות בחברה שמייצרת את הגלגל. איש מקצוע טוב ואמין יידע להמליץ על הגלגל הנכון עבור הרכב שלכם. אם אתם לא בטוחים ויש לכם ספק, התייעצו עם אדם נוסף ואל תהססו.

    האם כדאי באותה הזדמנות להחליף את כל גלגלי הרכב?

    תראו, אין טעם להחליף את שאר הגלגלים בהנחה והם תקינים ולא חלפו עשר שנים מרגע קנייתם. וודאו שאתם מתייעצים עם אנשי מקצוע אמינים כמו הצוות של צמיגי אוריה. דעו לכם, שניתן לסמוך על צמיגי אוריה בעיניים עצומות והם נותנים שירות עד בית הלקוח על הצד הטוב ביותר.

    התקשרו עכשיו! 073-3744975

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support